Mindennapi kozmetikumok tesztje

Általában nem az én reszortom teszteket csinálni, de gondoltam kipróbálom, úgyis elég lassan haladok az olvasással valamiért.



Nivea Hydro Care ajakbalzsam 
Ilyenkor ősszel hamar kiszárad a szám, úgyhogy segítséget kértem a Nivea Hydro Care ajakbalzsamtól. Nem mondhatom teljes szívvel, hogy megkaptam.
Valami illatmentes, nem színezett ajakbalzsamot kerestem (nem volt kedvem a cseresznyés/dinnyés műízhez). Ezen a téren jó a Nivea Hydro Care, de sajnos nekem nem hidratálja megfelelően az ajkamat. Egy darabig hidratált érzésem lesz tőle, de ez hamar elmúlik, és olyan száraznak tűnik, mint előtte.
Azért nem mondanám a legrosszabb balzsamomnak, de nekem annyira nem vált be.

Nem tudok, és nem is szeretnék ennél részletesebben belemenni az összetevők listájába, azt meghagyom Bellnek, aki jobban ért hozzá. :)



Miss Sporty Studio Lash Dark Lasher 
Az egyetlen sminktermék, amit használok, az a szempillaspirál (az ajakbalzsam nem számít J). Azt se túl gyakran veszem elő. A Dark Lasher egy egyszerű, fekete külsővel rendelkező spirál. Az előzőm (Rimmel Wonder’Full Argánolajjal dúsított) hirtelen befuccsolt, nekem meg épp szükségem volt egy másikra. Nem bántam meg, hogy erre esett a választásom. Lehet, hogy aki komolyabban sminkel az nem szeretné, ebben nem tudok nyilatkozni, de nekem a célra megfelel. Nem ragasztja össze a pilláimat, könnyű használni, mert jó a keféje, és szerencsére egyszerűen le lehet mosni. Plusz pont, hogy elég olcsón hozzá lehet jutni.



Sure/Rexona Motionsense Active Shield Roll-on 
Furcsa, hogy itt ugyanannak a márkának más a neve. A Sure termékeket régóta szeretem, a nagy kedvencem a virágos illatú (Bright Bouquet). Mindig olyat szoktam venni, de gondoltam itt az ideje váltani egy kicsit, kipróbálom egy társát. Lehet, hogy a boltban még tetszett az illata, már nem emlékszem, de most már biztos, hogy nem. Nem kellemetlen, csak nem annyira jó. Ez viszont a legkisebb probléma. Ahhoz képest, hogy 48 órás védelmet ígér, nálam 4,8 óráig se tartott. Pedig alaphelyzetben nem vagyok túlságosan izzadós. Csak hát melóban azért szükség van rá, főleg ha nagyon kell pörögni. Hamar elillan az illata, és bizony nem harcol a pajzzsal ellene, mint ahogyan azt mondja. Már alig várom, hogy elfogyjon az egész. Igazából egy egyszerű napon még nem is lenne olyan vészes, de hát nem mindig olyan van. Meg elvileg Motionsense, nem?!



Olay Complete nappali krém érzékeny bőrre
Beköszöntött a hideg, ráadásul az itteni víz is eléggé szárítja az arcbőrömet, úgyhogy kipróbáltam az Olay krémet. Hidratálónak jó, az arcomon már nem húzódik a bőr, viszont néha olajosnak tűnik felkenés után a bőröm. Az illata kellemes, a csomagolás egyszerű, és praktikus. Jó áron meg tudtam venni, de valamiért mégsem szerettem bele igazán. 




Remélem kicsit tudtam segíteni, ha ezeket a termékeket keresnétek! Na, megyek vissza a könyvemhez! :)




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Saját könyvtár a gépeden, avagy hogyan használjuk a Calibre programot?

Macskakaki, avagy a ronda, de finom süti

Madarat tolláról... 3